Takahuone test
Prosessi takahuoneen testaukseen
Tietullit käyttöön yksityisautoille
Hämeentulli sekä Naantalintielle (radan alikulkuun) ja
Helsinginkadulla Hämeensillan kohdalle. Lisäksi autokaupunki
Hirvensaloon oma siltatulli. Yhden tullimaksun maksaminen
vuorokaudessa sallii ajamisen muistakin tulleista.
ohjearvot, kaupunki on vaarallinen kevyelle liikenteelle ja
kävelijöille – erityisesti lapsille ja ikäihmisile. Se on
epäterveellinen asukkaille. Yksityisautoilu tukkii logistiset
väylät ja haittaa joukkoliikenteen sujuvuutta.
eivät maksa senttäkään kuntaveroa Turkuun. Kaupunki käyttää
kuitenkin vuosittain kymmeniä miljoonia euroja autoiluinfran
rakentamiseen ja ylläpitämiseen.
aluksi hinta voisi olla 1-2 euroa per ylitys per vuorokausi.
Vähitellen voitaisiin sirtyä markkinahintaan. Myös pysäköinnissä
pitää siirtyy markkinahintaa kohtia, joka on noin 1000 euroa
vuodessa per pysäköintiruutu, parkkitalot 2-5 kertaa kalliimpia.
Tulli voitaisiin toteuttaa aluksi myös ruuhkamaksuna. Esimerkiksi
Lontoossa se on 17 puntaa vuorokaudessa.
useita miljoonia euroja, ja parantaa kaupunkilaisten elämän
laatua.
edellyttää jatkossa liityntäpaikoituksen rakentamista
kaupungin/tullien rajoille/naapurikuntiin (ja paikoitusmaksu on
föli-maksu) ja joukkoliikenteen kehittämistä ja
joustavoittamista.
vaan kävely, joukkoliikenne ja kevyliikennekaupunki.
Ilmoita asiatonta sisältöä
Onko tämä sisältö epäasiallista?
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Lisää oma kommenttisi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy palveluun kommentoidaksesi.
Ladataan kommentteja ...